«Ելք» ստուգատես

Ես Ավետ եմ: Մի քիչ չարաճճի եմ: Ժամանակ առ ժամանակ բարկացնում եմ ուսուցչուհիներիս: Ես շատ կատակասեր եմ: Սիրում եմ ծիծաղել և ծիծաղեցնել ընկերներիս: Շատ եմ սիրում սպորտը և դպրոցում գնում եմ սպորտաձևերից ձյուդոյի: Ամեն պարապմունքի ժամանակ խաղում ենք ռեգբի: Շատ եմ սիրում հեծանիվ վարել: Շատ եմ սիրում ճամփորդել: Ես շատ եմ սիրում բնությունը:

Ճամփորդություն

Թատրոն

Աշտարակ

Գառնի

Ապարան

Պաղպաղակի գործարան

Մայրենի

Մենք մայրենիի ժամին սովորում ենք ճիշտ գրել և կետադրել, հոմանիշներ և հականիշներ: Կազմում ենք պարզ և բարդ բառեր, ածանցավոր բառեր:

Մաթեմատիկա

Մենք կատարում ենք գումարում և հանում, գտնում ենք արտադրյալը և քանորդը: Լուծում ենք խնդիրներ, բաժանումներ կատարում:

Ես և շրջակա աշխարհը

Մենք դիտում ենք ուսուցողական մուլտֆիլմեր: Քննարկում ենք թեմաներ: Աղբը տեսակավորում ենք: Մենք ծանոթանում ենք ծեսերին, տոներին:

Անգլերեն

My name is Avet.

I am eight.

I am a schoolboy.

This year I have learnt many new things.

I can speak about seasons, l know months and weekdays, l can count form one to one thousand.

I can describe me, my friends, my family and my house.

I can tell the exact time.

I know two tense forms: Simple Present and Present Continuous.

Իմ բլոգի բաժիները

մայրենի-27

մաթեմատիկա-1

ճամփորդություն-8

ռուսերեն-11

անգլերեն-15

անհատական պլան-1

ես և շրջակա աշխարհ-5

հաշվետվություն-3

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով