Մայրենի ստուգատես

Ա․ ամաչկոտ, հուզված, հոգնած, լուսավոր, ճաշոտ, քաղցր
Բ․ գլուխ, նապաստակ, աթոռ, կրիա, արջուկ, ժամացույց
Ամաչկոտ նապաստակ, հուզված արջուկ, հոգնած կրիա, լուսավոր ժամացույց, ճաշոտ գլուխ, քաղցր աթոռ:

Ամաչկոտ նապաստակ
Լինում է մի նապաստակ: Նա շատ ամաչկոտ է լինում: Նա նույնիսկ իր ընկերների մոտ է ամաչում է: Մի անգամ նրա մայրիկը հարցնում է: Ինչու ես դու ամաչկոտ իմ տղա: Ես ամաչկոտ եմ որովհետև ես վախենում եմ մի բան սխալ ասեմ, կամ անեմ : Պետք չէ վախենալ: Մենք պետք է մեկ անգամ սխալվենք, որ հաջորդ անգամ հետևություն անենք ու սխալը այլևս չկրկնենք: Դրանից հետո նա սկսեց չամաչել: Եվ ,երբ նա սկսեց չամաչել նրա ընկերները շատ զարմացան և հարցրեցին նրան, թե ինչը , կամ ով փոխեց նրան: Ես ուրիշ եմ դարձել, քանի որ ինձ շատ կարևոր խորհուրդ են տվել

ՍԽԱԼՎԻՐ, ԲԱՅՑ ՀԵՏԵՎՈՒԹՅՈՒՆ ԱՐԱ ՔՈ ՀԵՏԱԳԱ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ…….




Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով