Մայրենի հաշվետվություն

1․ Մայրենի բաժնի հղումը դնել և ներկայացնել, թե յուրաքանչյուր ամիս մայրենիից քանի նյութ եք հրապարակել։

Մայրենի

Դեկտեմբեր-6
Նոյեմբեր-15
Հոկտեմբեր-15
Սեպտեմբեր-12

2․ Սեպտեմբերից մինչև դեկտեմբեր լեզվական առաջադրանքների ո՞ր թեմաներն ենք ուսումնասիրել, յուրաքանչյուրից առանձնացրեք այն, ինչ ամենից լավ եք հասկացել։
Հնչյուն տառ , շեշտ հնչյունափոխություն, ինձ ամենա շատը դուր եկավ երբ մենք գրում էինք բառը ինչքան հնչուն ու ինչքան տառ:

3․ Ի՞նչ գրքեր եք կարդացել, դրանց մասին պատումները դրեք ըստ ամսաթվերի, չմոռանաք գրել հեղինակի և գրքի անվանումը։

Սևանի ափին Վախթանգ Անանյան

4․ Մայրենիի դասընթացի ընթացքում ունեցած գործունեություններից ձեզ ամենից շատ ո՞ր գործունեությունն է հետաքրքրում, ինչո՞ւ։
Գրիք-տետրով որովհետև ես սիրում եմ գրել:

5․ Ի՞նչ նախագիծ կամ ինչպիսի՞ գործունեություն կավելացնեիք մայրենիի դասընթացին։ Հիմնավորեք առաջարկը։
Ես կուզենայի որ մենք ունենանք օր երբ մենք սովորենք արևմտահայերեն:

6․ Առաջին ուսումնական տարվա ընթացքում ի՞նչ բանաստեղծություններ եք սովորել, թվարկեք դրանք և ներկայացրեք ձեզ ամենից շատ դուր եկածները և հիմնավորեք ընտրությունը։
Ծառեր թփեր լեցուն միրգ
Մշուշների շղարշի տակ
Աշուն օր
Երկու սև ամպ
Ամեն ամեն ինչ ոսկեզօծվել է/ Համո Սահյան
Ախ ինչ լավ են սարի վրա
Առավոտ
Համո Սահյան/ Եղևնի

7․ Գիրք-տետրով աշխատանքից ո՞ր էջերը չեք լրացրել, որ առաջադրանքներն են ձեզ դուր գալիս, որո՞նք դուր չեն գալիս և ինչո՞ւ։
Ես բոլորը կատարել եմ:

8․ Քանի՞ ստեղծագործական աշխատանք եք գրել սեպտեմբերից մինչև դեկտեմբերը վներառյալ։ Հերթով գրեք դրանց վերնագրերը և հղումները դրեք վերնագրերի վրա։
Ճանփորդություն դեպի Մատենադարան
Այց դեպի Կոմիտասի թանգարան
Իմ ամառային հանգիստը
Իմ աշնանային արձակուրդները

9․ Գնահատեք ձեր առաջին ուսումնական շրջանի մայրենիի գործունեությունը, անդրադարձեք նաև հետևյալ հարցերին՝
Ես ինձ գնահատում եմ 9-ով:

  1. Մայրենիի դասերը ձեզ հետաքրքի՞ր են /գնահատեք 1-5 միավորով/ լավ կլինի կցեք պատճառը։
    Ինձ մայրենի դասեր շատ դուր են գալիս 5-ով որովհետև ես շատ եմ սիրում մայենի առարկան:
  2. Ինչպե՞ս եք կատարում մայրենիի առաջադրանքերը, ընտրեք պատասխաններից մեկը՝ /կատարում եմ ինքնուրույն, կատարում եմ ծնողներիս օգնությամբ, ձեր պատասխանը/
    Կատարում եմ ծնողներիս օգնությամբ:
  3. մայրենիի ուսուցչուհին որքանով է արդյունավետ անցկացնում դասընթացն ըստ ձեզ /գնահատեք 1-5 միավորով/ լավ կլինի կցեք պատճառը։
    Ես գնահատում եմ 5-ով որովհետև ինձ ամենը դուր է գալիս:
    10․ ի՞նչ կավելացնեք մայրենիի հաշվետվությանը։
    Ես ոչմիբան չեի ավելացնի :

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով