Սովորողի առաջին շրջանի հաշվետվություն

1.Բլոգում տեղադրել բնագիտության բաժնի հղումը
Բնագիտության բաժին

2.Առանձնացնել այն նախագծերը, որին մասնակցել ես, ինչ կուզենայիր ավելացնել։
Սերմնացան
Իմ ընկեր

3.Մեր քննարկված ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը` հեշտ։ Ինչ թեմաներ կուզենայիր լիներ , որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։
Հյուսիսային Ամերիկա․ առաջադրանք
Հարավային Ամերիկա․ առաջադրանք
ԵՎՐԱՍԻԱ

4. Գործնական պարապմունքներից որին ես մասնակցել և ինչ ես սովորել։
Ոնց իմանալ հողի մեջ ինչն է շատ ինչն է քիչ:

5. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։
Մենք անցել ենք երկրաշարժների մասին և որտեղ պետք է գանգնել որ փրկվել:

6. Քանի ֆլեշմոբի ես մասնակցել։
Ես մասնակցել եմ 3 ֆլեշմոբներին:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով